środa, 25 maja 2011

nadmorskie stylizacje - część 1

Zanim zamieszczę zdjęcia nagród, które wygrałam w konkursie MOHITO, zamieszczę wszystkie moje stylizacje, które brały udział w konkursie. Nie wiem, która z nich wygrała, bo każda brała udział w konkursie oddzielnie i nie otrzymałam takiej informacji. Z resztą ważne, że wygrałam, i w końcu mogłam sobie coś wybrać w tak fajnym sklepie :)
Oto pierwsza z nich.
Pierwsze - to zdjęcie wysłane na konkurs.

ubranie:
1. buty Venezia (chyba najdroższe buty w moim życiu)
2. sukienka H&M sprzed 2-3 lat
3. chustka - własnej roboty ;)
4. torebki: kopertówka: H&M, ta druga - dostałam od Avon
5. kolczyki - z bazaru za 5 zł :)
6. okulary - H&M

  2_tuba1.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)