środa, 24 sierpnia 2016

White Collar

   Witam Was!
   Ostatni weekend w moim mieście był bardzo różnorodny jeśli chodzi o pogodę. Słoneczna, piękna sobota i deszczowa niedziela. Zamieszczone dzisiaj zdjęcia robione były w deszczu. Udało nam się ukryć pod drzewami, ale do niektórych ujęć trzeba było się "wynurzyć" z krzaków ;-)
   Ostatnie miesiące mam bardzo pracowite (o czym już nie raz wspominałam), udało mi się także zrobić w moim pokoju mały remont. W końcu musiałam znaleźć miejsce na towar do mojego sklepu. I to, o czym marzyłam od dawna: wreszcie wszystkie moje ubrania są posegregowane tak jak chciałam! A wszystko zaczęło się od jednej małej usterki: wieszak, na którym dotychczas wisiała część moich ubrań, popsuł się. Ponieważ mam w pokoju starą (ale bardzo dobrej jakości) szafę Stanley (firma ta produkowała szafy na wymiar z drzwiami przesuwnymi), a popsuta "poręcz" nie nadawała się do użytku, zostało prawie 3 m kwadratowe wolnej przestrzeni pod zagospodarowanie. I tak powstało 8 półek, na których poukładałam firmowy towar oraz swoje ubrania i torebki. Wreszcie mam porządek!
   Powracając do samego zestawu: sukienka jest efektem wyżej wspomnianych "generalnych porządków". Czasem tak jest, że ma się coś w szafie, co jest schowane głęboko i zapominamy o tym. Dlatego jestem za sprzątaniem w szafie minimum raz na pół roku - w końcu po co wydawać pieniądze na nowe ubranie, mając w zasięgu coś podobnego, równie ładnego i właściwie bez śladów używania ;-)

Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)

Hello!
   Last weekend in my town was very various when it comes to weather. Sunny, beautiful Saturday and rainy Sunday. These pictures were taken in the rain.
   Recent months have very busy for me but I was able to do a little renovation in my room. In the end, I had to find a place for the goods for my shop. And this is what I dreamed for a long time: Finally, all my clothes are sorted as I wanted!
   Returning to today outfit: dress is a result of the  "general clean up". I had tthis dress for 1-2 years in my wardrobe... Therefore, I believe that frequent cleaning in the wardrobe is important. Why should we spend money on new clothes while we have a lot of cool clothes at home ;-)
W zestawie / In set:
  • sukienka i torba / dress & bag - Mohito
  • buty / shoes - Lasocki / CCC

https://www.facebook.com/Fashion-Secret-Garden-200161053482191/ https://plus.google.com/111698595772641403120 https://www.instagram.com/alliness_blogspot_com/?ref=badge https://pl.pinterest.com/justynaprzeorek/

9 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest prześliczna, wyglądasz w niej fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka i torba jest boska :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy motyw ptaszków;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest boska, odleciałam! Idealna dla takiej Alicji w Krainie Czarów :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna kolorowa sukieneczka! bardzo mi się podoba
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli dobrze od czasu do czasu zrobić porządki. Sukienka jest cudna, ten ptasi motyw dodaje uroku. Jeszcze trochę ciepłych dni nasz czeka, więc chyba będzie okazja, aby w niej jeszcze pochodzić :) szkoda, żeby kolejny rok przeleżała w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała sukienka, dodaję blog do obserwowanych :) Pozdrawiam, http://netstylistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)