środa, 15 czerwca 2011

MOJE ULUBIONE SKLEPY ODZIEŻOWE

1. H&M
hm-logo.gif

    Odkąd jest w moim mieście, często go odwiedzam. Ceny - jak zapewne wiecie - różne, wiele rzeczy jest dość drogich, ale ja zawsze coś wypatrzę za 1/4 ceny :P
    Ostatnie moje zakupy w H&M to:
białe spodenki
hm_wiosna._lato_2011_023.jpg


i koronkowy żakiet pudrowy
hm_2011_zakiet_koronka.jpg


2. ZARA
-Zara_Logo_svg.png

    Najnowsza kolekcja jest świetna, niestety ceny porażka. Na razie z tego sklepu mam tylko jeden sweter z wyprzedaży z tamtego roku, i spódniczkę a`la jeans.
zara_jak_spodniczka.jpg


"Poluję" jeszcze na jedna sukienkę, ale na razie nie zamieszczam jej zdjęcia. Jak mi się uda ją kupić, to wtedy zrobię fotki :) Bo warunki są dwa: zaliczenie fizyki w terminie zerowym (co mi się już prawie udało, bo jestem zwolniona z egzaminu) oraz zwolnienie z egzaminu z matematyki (co jest mało prawdopodobne,ale może akurat). A że każdy wyjazd do szkoły na egzamin kosztuje mnie około 100 zł, więc 2 egzaminy do przodu - 2 stówki w kieszeni i sukienka jest :) Żeby tylko była w sklepie do tego czasu. Ale najpierw matematyka.

3. STRADIVARIUS
stradivarius_logo.jpg

    Dobrze, że nie ma u mnie tego sklepu, bo chyba "poszłabym z torbami" :P  Kupiłam 2 rzeczy w tamtym roku, teraz zadowalam się tylko oglądaniem i czekam na spadek cen. Jak dotąd mam sweter taki jak na zdjeciu i taką sukienkę, tyle, że w kolorze bordo, bo białych już nie było.
stradivarius_003.jpg


4. BERSHKA
bershka-logo-01.jpg

    Z tego sklepu mam kurtkę i jestem z niej bardzo zadowolona.
IMG_1102.jpg

IMG_1101.jpg


5. MOHITO
MOHITO-logo.gif

    Za wygrana z konkursu wybrałam 5 rzeczy z tego sklepu. ładne, ale bez wyprzedaży niestety bardzo drogie :/
    Moja ulubiona sukienka - to ta z wiosennej kolekcji Pastoral Romance. Pozostałe rzeczy, które jeszcze wygrałam zamieszczę wkrótce :)
mohito_wiosna_2011_co_nowego_01.bmp


6. ORSAY
ORSAY_LOGO.jpg

    Mam kilka rzeczy, prawie wszystkie z wyprzedaży, poza dwoma sukienkami: jedna w kolorze ciemnego różu i druga długa kwiatowa z kolekcji Riviera Summer. To była "miłość od pierwszego wejrzenia" :P;) Fotki wkrótce..

7. NEW YORKER
NewYorkerLogo.jpg

    Mają fajne rzeczy, a na wyprzedażach w bardzo dobrych cenach. Ulubiony zakup to bluzka ... za 4 zł :) NOWA!

8. TOP SECRET
top-secret-logo-1.gif

    mam kilka rzeczy, m.in. niebieską spódniczkę z kokardą (zdjęcie w poście z 3 konkursową nadmorską stylizacją).

9. TIFFI
tiffi_LOGO.png

    Sklep drogi, mam z niego tylko jedną rzecz: czarno-białe eleganckie krótkie spodenki - które, mimo, że były po bardzo dużej obniżce i tak były drogie :/ Materiały mają świetne, ale póki co wchodzę do niego tylko jak jest wyprzedaż minus 70%.

10. ESOTIQ
ESOTIQ_logo_big.jpg

    Jedyny w miarę tani sklep z bielizną, w którym są staniki o obwodzie 65. Czekam na maksymalnie duże zniżki, i wtedy kupuję "hurtowo" :P

11 - 13. MANGO, WALLIS, RIVER ISLAND
mango_logo_2880.gif

Wallis.gif

river-island.jpg

    W tym pierwszym przymierzałam ostatnio fajne jeansy. W  drugim mają przepiękne sukienki, a w trzecim nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała. Niestety bez wyprzedaży nie mam po co wchodzić.


A JAKIE SĄ WASZE ULUBIONE SKLEPY?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)