sobota, 8 grudnia 2012

Pimp my ROOM ;)


     Przeglądając ostatnio zawartość mojego komputera natknęłam się na ciekawe zdjęcia. :)


Niecałe 2 lata temu mój pokój przeszedł gruntowny remont. Zdjęliśmy starą niebieska tapetę, wymieniłam żyrandol, firanę, dużej zmianie uległ sam kolor ścian. Wszystko trzeba było dopasować do mebli, które zostawiłam bo są w bardzo dobrym stanie.


Na razie kilka zdjęć - różnej jakości z powodu uszkodzonego aparatu.







Zapraszam do obejrzenia całego postu :))



I


TUŻ PRZED REMONTEM 










II


W TRAKCIE REMONTU








drzwi ;)







korytarz







a poniżej mój pokój ;)















III


POD KONIIEC REMONTU..











IV


I WRESZCZIE PO ...


NOWY ŻYRANDOL




I  OBRAZ






FIRANA




JARZĘBINA - SPRZED WIELU WIELU LAT..




LAMPKA NA BIURKO




DROBNE DODATKI...




DODATKOWO PODKŁADKI FILCOWE Z MOTYWEM RÓŻANYM (allegro.pl)















3 komentarze:

  1. bardzo fajna zmiana :)

    u mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) mam pytanie odnośnie tej sukienki: http://2.bp.blogspot.com/-JPA2E8PkZyc/UHwAttsSE1I/AAAAAAAAAPU/guLd3QwLI6c/s640/LANA_2.JPG

    Z jakiego materiału ona jest? jest taka "bluzkowa" czy to sztywniejszy material?? z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z bardzo fajniego materialu, grubszego, nie sztywnego-przy niższej temperaturze nie ziębi :) Ja jestem "zmarzluchem"i polecam :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)