sobota, 20 grudnia 2014

Christmas countdown




Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)


Kilka ostatnich zakupów... :-)



10. Kosmetyki z Oriflame:








Ulubione świąteczne mydełko :-)




źródło: www.oriflame.pl


 9. Zimowa regeneracja - zapasy maseczek od Avon ;-)


 a także...


świecące Aniołki




i nowa szminka


 


 8. Paleta do makijażu od Avon




7.  Wele makijażowych pomysłów znajdziecie na kanale Makeup TV ;-) A poniżej moje ulubione cienie i ulubiona video blogerka od Avon.




6. Świąteczna choinka (niestety sztuczna i w dodatku ta sama od 15 lat... ale za to gałązki świerku czekają w wazonie ;-)


przed...




 ...  po ;-)






 5. Ciepłe skarpetki z wyprzedaży z Cropp






;-p


4. Mój pierwszy świąteczny sweter (więcej zdjęć wkrótce)




3. Prezenty dla mnie...ode mnie ;-)


Jedna z sukienek z Mohito ;-)




... i piżama z Reserved :P




 2. Aromatyczne mydełko z Home & You oraz kubek








1. A na koniec ... ;-)



:-)



2 komentarze:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)