poniedziałek, 15 lutego 2016

Dawno temu... ;-)

   Witam Was!
   Bardzo przypadła mi do gustu nowa biała wersja mojego BLOGA :-)
Po kilku latach publikowania zdjęć na różowym tle na stronie,  na której pełno było grafiki, linków i barw, przyszła pora na coś bardziej stonowanego. Ponieważ mam sentyment do mojego byłego kwiatowego bloga, nadal będę na nim publikować posty - natomiast od teraz ten blog jest moim głównym blogiem, i to na nim najpierw będą się  pojawiać wpisy :-)
  Dotychczasowa wersja strony jest dostępna tutaj: FASHION SECRET GARDEN.

   Ale! Chciałam Wam pokazać coś jeszcze.
Kiedyś prowadziłam blog na pinger.pl :-)
Znalazłam ostatnio tą stronkę i postanowiłam podzielić się z Wami częścią wpisów :-) Znajdziecie je TUTAJ lub pod etykietą (widoczne są w kolumnie po prawo) o nazwie: pinger.pl
Fajnie było popatrzeć na zdjęcia z przed kilku lat, konkursowe stylizacje, dzięki którym wygrałam swoje pierwsze bony zakupowe do MOHITO, na piękne sesje zdjęciowe z Emmą Watson, Larą Stone, zdjeciami z bajecznie kolorowych wybiegów Dolce & Gabbana i wiele wiele innych.

Zapraszam Was do przejrzenia :-)

Zakładka: PINGER.PL
Miłego wieczoru!

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)