poniedziałek, 12 czerwca 2017

komputerowe porządki

   Witam Was!
   Dzisiejszy wpis nieco nietypowy. 
   Po zakupienia laptopa na firmę zrobiłam kopie wszystkich swoich plików (m.in. zdjęć). Przy okazji odnalazłam zdjęcia kilku stylizacji, które od jakiegoś czasu planowałam udostępnić. I pewnie bym to zrobiła, gdyby nie nowa lustrzanka kupiona na potrzeby mojego sklepu (okazało się, że przysłali wadliwą, a firma nagle zapadła się pod ziemię :/ ...ale to już inna bajka). Jeszcze wiosną zdjęcia robiłam dobrej jakości kompaktem i zawsze mi odpowiadały. Jednak kiedy wykonałam pierwszą sesję lustrzanką, wszystkie dotychczasowe "kompaktowe" zdjęcia trochę straciły swój urok. Postanowiłam więc nie publikować postów z zestawami sfotografowanymi przy pomocy "zwykłego" aparatu. Trzeba iść do przodu a nie się cofać ;)
Ale postanowiłam pokazać Wam kilka zestawów w jednym wpisie.
 
   Zapraszam :-)

DRESS - ORSAY *** SHOES - WOJAS

BLOUSE - MOHITO *** JACKET - RESERVED *** SHIRT AND BAG - H&M *** SHOES - LASOCKI - CCC

BLOUSE - CROPP *** SKIRT - STRADIVARIUS *** JACKET - RESERVED *** SHOES - WOJAS

DRESS AND SWEATER - MOHITO *** BAG - H&M GARDEN COLLECTION *** SHOES - VENEZIA

BAG - RESREVED *** SHOES - LASOCKI - CCC *** SKIRT - ZARA *** SHORTS - H&M

BLOUSE - CROPP *** BAG - MOHITO *** SHOES - WOJAS *** SHORTS - RESERVED *** SHOPPING BAG - H&M

SET FOR RUNNING - RESERVED *** SHOES - WOJAS *** WATCH - SLAP WATCH ***DRESS - MOHITO *** SHOES - CCC - LASOCKI *** SUNGLASSES - MOHITO *** BAG - RESERVED

BAG - H&M GARDEN COLLECTION *** DRESS AND SWEATER - MOHITO *** SHOES - VENEZIA

SWEATER - ZARA *** SKIRT - RESERVED *** SHOES - WOJAS *** BAG - MOHITO

SHOES: VENEZIA & LASOCKI *** SHORTS - H&M *** SWEATER - ZARA ***

BLOUSE AND SHORTS - RESERVED *** SHOES - WOJAS


https://www.facebook.com/Fashion-Secret-Garden-200161053482191/ https://plus.google.com/111698595772641403120 https://www.instagram.com/alliness_blogspot_com/?ref=badge https://pl.pinterest.com/justynaprzeorek/

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)