czwartek, 19 listopada 2015

Sunny Autumn



   Witam Was!

Ponieważ będę niedostępna przez najbliższy miesiąc, postanowiłam przygotować dla Was kilka wpisów.

Dzisiaj stylizacja, która miałam pokazać już dawno temu... Ciepły sweter Stardivarius, spódniczka z Orsay sprzed paru sezonów oraz sweterek z Mohito.

Zapraszam do obejrzenia :-)






 


 






 


 In set:


  • sweaters: Stradivarius and Mohito

  • skirt - Orsay

  • shoes - Lasocki / CCC

  • scarf - no name





















 :-)

5 komentarzy:

  1. Piękny ten szalik ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna jesienna stylizacja:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spódniczka :)
    Stylizacja typowo jesienna, podoba mi się :)
    Zapraszam na mojego bloga modowego:
    www.ag-naffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! ślicznie wyglądasz <33 Wesołych świąt<33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)