sobota, 9 lipca 2016

New in

    Witam Was!
    Ponieważ ostatnio pod moim postem pojawiły się opinie, że zamieściłam tylko zdjęcia produktów pochodzące ze sklepów internetowych, a dobrze byłoby je zobaczyć "w innym świetle", postanowiłam dodać do tego postu kilka zdjęć mojego autorstwa. W końcu blogi modowe są od tego, by pokazywać produkty "na żywo" a nie tylko kopiować gotowe zdjęcia. Był to efekt mojego napiętego grafiku. Ale w końcu od kilku tygodni mam wolny weekend i postanowiłam to wykorzystać ;-)

   Dziś kilka nowości z mojej szafy i nie tylko ;-)
   Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)
1.  Na początek zacznę od aparatu fotograficznego firmy Canon.  Jego zakup kosztował mnie wiele nerwów i cieszę się, że sprawa jest już załatwiona.

   Ostatnio w moje szafie pojawiło się kilka koszulek:

2.  Koszulka arbuz - Reserved - kupiona z kuponem 40% zniżki z Facebook ;-)
cena: 20 zł

 3 - 4 - 5 - 6. Koszulki ze Stradivarius i Cropp
cena: 20 PLN
cena: 16 PLN
 Ponieważ mam wiele ubrań, ale nigdy nie miałam w szafie białego i granatowego t-shirtu (!), kupiłam 2 sztuki w Cropp. Cena to 15 PLN/sztukę.


7. Koszulka we flamingi - Reserved
cena: 24 PLN
 
 8. Skoro już o flamingach... najnowszy zakup to skarpetki z Cropp Town :-)
cena: 10 zł/3 pary


9. ... a obok nich mój firmowy generator pary (Tefal).

10. Jeansy "Mama Jeans" - Reserved
  Nigdy nie miałam na sobie tak wygodnych spodni! Od początku rzuciły mi się w oczy swoją oryginalnością. Dodatkowo był rabat 40%. Cena: przed rabatem: 150 PLN/ po rabacie: 90 PLN. Polecam! Na prawdę mimo luźnego kroju, są bardzo kobiece i fajnie leżą!.
 
 

11. Koszulka z naszywkami - Reserved
cena: 20 PLN

12. Płaszczyk - Mohito
cena: 90 PLN
 

13. Sukienka z kołnierzykiem - Mohito
cena: 80 PLN

14. Chabrowa sukienka - Mohito
cena: 60 PLN

15 - 16 - 17. Torebki - Mohito (2 należą do mnie, czarne serduszko - do mojej Mamy).

18. Koszulka a`la jeans. H&M - 30 PLN

19. Fotel - Black Red White

20. O tej książce dowiedziałam się przypadkiem... z Youtube. Postanowiłam zaryzykować. Jestem pod wrażeniem!

https://www.facebook.com/Fashion-Secret-Garden-200161053482191/ https://plus.google.com/111698595772641403120 https://www.instagram.com/alliness_blogspot_com/?ref=badge https://pl.pinterest.com/justynaprzeorek/

5 komentarzy:

  1. Super nowości, choć wolę oglądać zdjęcia ubrań tak jak wyglądają w realu, nie na modelkach i zdjęciach katalogowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeansowy płaszczyk i torebki mistrzostwo. Właśnie ze sobą bym je nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka z kołnierzykiem jest urocza!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)