niedziela, 13 marca 2016

New Hat, my Cat and home accesories ;-)

   Witam Was!
W moim  mieście od dawna pogoda jest bardzo deszczowa, deszcz, zero słońca, zimno i wietrznie. Przygotowując zdjęcia na jutrzejszy wpis z serii: "look of the day", nie obyło się bez parasola. Zestaw,  który Wam jutro zaprezentuję, miałam na sobie podczas zakończenia nagrania do "Kliniki urody". Ale o tym jutro! ;-)
A tymczasem kilka zdjęć: mojego nowego nabytku - KAPELUSZA firmy HatHat (dostępnego TUTAJ), korkowych podkładek pod kubki firmy Folkstar (TUTAJ) oraz mojego czarnego kota. :-)
Zapraszam do obejrzenia postu i zachęcam do zajrzenia po jutrzejszy wpis! :-)
1. Nowy KAPELUSZ firmy HatHat (dostępny TUTAJ),
 
2. Korkowe podkładki - Folkstar (dostępne TUTAJ)
3. Mój kociak ;-)

Miłego dnia!

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)