niedziela, 13 marca 2016

sweet Cupcakes

    Witam Was z deszczowego centrum Polski. Po wielu dniach oczekiwania na ładną pogodę w końcu zdecydowałam się przygotować dla Was kilka zdjęć. Udało mi się namówić jednego z domowników by zrobił mi parę fotek, bo pogoda nie pozwoliła na rozstawienie statywu.

   W
dzisiejszym zestawie: Kapelusz - HatHat (dostępny już wkrótce tutaj), torba - Venezia (dostępna tutaj),  sweterek w muffinki oraz spódnica z Mohito, kurtka - bazarkowy nabytek - Lucy Paris (wg mnie jest mega!) oraz znane Wam już buty z innych stylizacji.

Zestaw miałam na sobie podczas nagrania do Kliniki Urody. Sprawdził się świetnie w pociągu: jest elegancki a jednocześnie łatwo go utrzymać w porządku w czasie podróży: spódniczka jest wygodna i nie gniecie się a sweter wygląda słodko i jest ciepły.

   Zapraszam do obejrzenia! :-) 
To zdjęcie kurtki pojawiło się na blogu 3 lata temu: było zrobione w lepszym świetle, przez co fajnie widać detale.

 In set:
  •     sweater & skirt - Mohito
  •     hat - HatHat (available: here)
  •     bag - Venezia (available here)
  •     shoes  - Lasocki / CCC
  •     white blouse with collar - New Yorker
  •     jacket - Lucy Paris
:-)

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie :-)